אני הילה קרן שטיינמץ – מעצבת פנים, אדריכלית ומובילה סיורי שימור בארץ ובעולם

אודות הילה קרן-שטיינמץ

נעים מאוד
אני הילה קרן שטיינמץ – מעצבת פנים, אדריכלית ומובילה סיורי שימור בארץ ובעולם, בוגרת המרכז האקדמי לעיצוב ויצ"ו חיפה ובעלת תואר שני מאוניברסיטת בר אילן במסלול ללימודי שימור ופיתוח. בוגרת הקורס הראשון בישראל בבנייה ירוקה ומורת דרך מוסמכת, דוברת אנגלית וצרפתית.

דירות ובתים, ישן וחדש: הקמתי את המשרד שלי בשנת 1998 בהתמחות בבנייה פרטית, החל מדירות יד שנייה קטנטנות של 45, 54, 62 מ"ר ועד וילות של 600-700 מ"ר על מגרשים רחבי ידיים עם בריכת שחייה וגינה אינסופית. לנגד עיניי עומדים תמיד טובת הלקוח ומקצועיות יצירתית. הפרוגרמה נבנית עם הלקוח, תוך שילוב עקרונות הבנייה הירוקה, הקפדה על שפה עיצובית אישית, דיאלוג בין הפנים לחוץ, ואסתטיקה המשולבת עם פונקציונליות מירבית.

הבית שלכם, היצירתיות שלי: כאדריכלית ומעצבת פנים, אני מאמינה בדרך של עשייה משותפת, בהובלתכם לאורך תהליך ארוך ומעמיק, תוך בניית קונספט ייחודי ועיצובי. לטעמי, הבית הוא הרבה יותר מסך כל חלקיו, ולכן אני מקפידה על עיצוב הוליסטי תוך התייחסות למגוון נושאים רחבים- שילוב של העיצוב החל משלב התכנון המוקדם, תוך שמירה על קיימות ובנייה ירוקה. חלק חשוב מאד הוא התאמת הבית לצרכי הלקוח, שכמובן שונים מאחד לאחד. אני משלבת את הידע המקצועי שלי, הניסיון והוותק, לבניית תכנית ייחודית לביתכם. מכאן נצא לדרך היישומית של הפיכת הרעיונות, החומרים והצבעים, הפנטזיות, החלומות, הרצונות האישיים והמשותפים לבית של ממש.